عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 22
نویسنده : علی رضایی
 



با خرید بلیط هواپیما رشت، سفری به یاد ماندنی را برای خود رقم بزنید. رشت مرکز استان گیلان و پرجمعیت ترین شهر شمال ایران محسوب می شود. این شهر ساحلی، سومین مقصد محبوب گردشگران ایرانی است. رشت (شهر باران های نقره ای) به دلیل قرار گرفتن در کنار دریای خزر، دارای زمستان های سرد و تابستان های گرم و شرجی است. با این حال طبیعت سرسبز این منطقه، مسافران زیادی را به این شهر زیبا فرا می خواند.
هدف سایت تیک بان جستجو و پیدا کردن ارزان ترین بلیط هواپیما رشت در تاریخ و مقصد مورد نظر شماست.همچنین جستجو گر تیک بان بهترین و تضمین شده ترین فروشنده هایبلیط هواپیما را به شما معرفی میکنند. برای اطمینان از این صحبت به شما پیشنهاد میدهیم که قیمت های پیشنهادی ما را با سایت های دیگر مقایسه کنید تا اطمینان حاصل کنید.

تیک بان جامع ترین سیستم جستجوگر آنلاین بلیط لحظه آخری رشت است به گونه یی که امکان پیدا کردن بلیطی ارزان تر از بلیط های معرفی شده در تیک بان ممکن نیست. خدمات این جستجوگر بدون هیچ هزینه ای و رایگان است.تمامی پرواز ها را با پایین ترین قیمت از بهترین و معتبر ترین آژانس های مسافرتی برای شما به نمایش میگذارد که با کلیک بر روی پرواز مورد نظر به سایت فروشنده بلیط متصل می شوید و بلیط خودتان را تهیه می کنید . پشتیبانی بسیار قوی در همه مراحل رزرو بلیط رشت ، یکی از مزیت های دیگر این سایت به شمار می رود.

 

آیا راهی برای خرید ارزان تر بلیط در لحظه آخر وجود دارد؟

باید توجه داشته باشید که امکان ارزان تر شدن بلیط در لحظه های آخر وجود دارد اما برای پایین تر آمدن قیمت یک پرواز هیچ تضمین خاصی وجود ندارد.یکی از راه ها برای فهمین قیمت بلیط در آینده ی کوتاه مدت در نظر داشتن قیمت روز قبل و بعد است.زیرا امکان ارزان تر شدن از یک حدی خیلی بعید به نظر میرسد.البته به مناسبت ها و تعطیلات هم توجه کنید که یکی از عوامل اصلی ارزان شدن بلیط های پرواز اتمام یا شروع تعطیلات است.

 

پرواز چارتری یعنی چه؟ آیا به هم پرواز چارتری ارزان دارد؟

پرواز چارتری به این معنی است که در یک سفر هوایی، تعدادی از بلیط های آن پرواز توسط شرکت های مسافرتی فروخته میشود. در مقابلی این بلیط های چارتری، بلیط های سیستمی وجود دارند. معمولاپرواز های چارتری هرچه به لحظه ی پرواز نزدیک تر میشود بلیط های آن سفر به قیمت پایین و حتی گاها تا نصف قیمت به فروش میرسند. البته این اتفاق به تعداد صندلی خالی وابسته است و در بعضی از پرواز ها نه تنها کاهش قیمت نیست بلکه ممکن است قیمت ها به حالت عادی گران تر هم شوند! بلیط چارتر رشت را از تیک بان بخواهید.

به هم توسط شرکت های معتبری مثل () چارتر می شود و قیمت بلیط های مناسب تری برای بلیط این سفر نیز پیدا میشود.

به هم توسط ایرلاین های () ارائه می شود.

 

اطلاعات عمومی پرواز

حضور مسافر برایپرواز داخلی 2 ساعت و خارجی 3 ساعت قبل از پرواز در فرودگاه به همراه کارت ملی برای پروازهای داخلی و گذرنامه برای پروازهای خارجی الزامیست . کانتر کنترل 30 دقیقه قبل از پرواز داخلی و 90 دقیقه قبل از پرواز خارجی بسته خواهد شد.

موارد غیر مجاز در پرواز

آوردن تمام اشیاع تیز از قبیل تیغ ، چاقو ، قیچی و ... در کابین هواپیما ممنوع می باشد و می بایستی آن هار در چمدان خود قرار دهید و به قسمت حمل بار تحویل دهید.

مسافرینی که مجاز به حمل تجهیزات دفاع شخصی از قبیل اسپری فلفل ، نانچکو ، پنجه بوکس و .... از آوردن این تجهزات در داخل کابین خودداری کنند.

آوردن ابزار هایی مانند انبردست ، دم باریک آچارفرانسه و ... که زیر 17 سانتی متر باشند ، در کابین مجاز می باشد اما ابزار های بالای 17 سانت باید ، بسته بندی شده و به قسمت حمل بار تحویل دهید.

بار مجاز در هواپیما

حداکثر بار مجاز که مسافر میتواند با خود به سفر ببرد ، در ایرلاین ها متفاوت است اما حدودا بین 30 تا 50 کیلوگرم می باشد و بستگی به کلاس پروازی شخص دارد . ایرلاین های داخلی معمولا جداکثر بار مجازشان 30 تا 25 کیلوگرم می باشد. حداکثر وزن ساک دستی که میتوانید وارد کابین کنید 4 کیلوگرم می باشد و حدکثر مجموع ابعاد آن میباستی 115 سانتی متر باشد. بار اضافه می تواند قیمت بلیط رشت را افزایش دهد.

چرا از تیک بان بلیط هواپیما بخریم؟

خرید بلیط هواپیما از گذشته تا به امروز تغییرات بسیار زیادی داشته است. امروزه سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما در حال فعالیت هستند. سایت تیک بان با داشتن گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک یکی از معتبرترین و مجهزترین سایت های فروش بلیط هواپیما به شمار می رود. در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام استفاده از سایت تیک بان برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، کاربر می تواند با تیم پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین تماس گرفته و مشکل خود را حل نماید.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 6
نویسنده : علی رضایی

 

راهنمای خرید اینترنتی پرواز رشت از تیک بان

رشت ، یکی از زیباترین شهرهای شمالی کشورمان است. شهری سرسبز که به خاطر روزهای بارانی فراوانش با نام شهر باران شناخته می شود.
اهالی شهر رشت اهمیت ویژه ای به غذاهایشان می دهند و به خاطر محصولات متنوع و مواد اولیه تازه ای که استفاده می کنند، در سراسر ایران شهرت یافته اند. چند سالی است که این شهرت جهانی شده و نام رشت با عنوان شهر خلاق خوراک در یونسکو به ثبت رسیده است.


استفاده از اتوبوس، سواری، بلیط قطار رشت و خرید بلیط هواپیما رشت از جمله راه های سفر به این شهر زیبا هستند.
از مزایای پرواز رشت نسبت به سایر گزینه ها می توان به کاهش زمان سفر و امنیت بالا اشاره کرد. جهت خرید بلیط رشت و اگاهی از قیمت بلیط رشت می توانید به تیک بان مراجعه کنید.

فرودگاه رشت

فرودگاه سردار جنگل رشت سال 1317 تاسیس شد. فاصله فرودگاه رشت تا مرکز شهر اندک است و دسترسی شهری بسیار خوبی دارد. فرودگاه در کیلومتر 7 جاده رشت به انزلی قرار گرفته است و با منطقه آزاد بندر انزلی نیز تنها 15 کیلومتر فاصله دارد.

بهترین زمان خرید بلیط ارزان رشت

آب و هوای معتدل رشت همه سال دلپذیر است، اما در فصل بهار و پاییز در مطلوب ترین حالت خود قرار می گیرد. بهار برای تماشای درختانی که تازه جوانه زده اند و قدم زدن در نم نم باران بهاری رشت انتخاب خوبی است.
پاییز و رنگ های بی شمارش هم فرصت فوق العاده ای برای سفر به رشت هستند. تابستان های رشت گرم و شرجی است اما به خاطر نزدیکی به دریا و بندر انزلی مسافران زیادی فصل شنا را برای سفر به رشت انتخاب می کنند.
برای خرید بلیط ارزان رشت بهتر است روزهای وسط هفته و خارج از تعطیلات را انتخاب کنید. چرا که هنگام تعطیلات مسافران زیادی برای در امان ماندن از ترافیک جاده های شمالی کشور پرواز را انتخاب می کنند.
اگر قصد سفر نوروزی به رشت را دارید پیشنهاد می کنیم حداقل دو ماه زودتر بلیط رشت را خریداری کنید و منتظر بلیط لحظه آخری رشت نمانید، چرا که قیمت ها مداوم افزایش می یابند و شانس خرید بلیط ارزان رشت برایتان کاهش می یابد (حتی ممکن است موفق به خرید نشوید).
برای اقامت در هتل های رشت نیز نگرانی نداشته باشید. می توانید بهترین هتل های شهر را با قیمت مناسب و اطلاع از امکانات و خدمات از الی گشت رزرو کنید.

 

سفر به رشت

درباره رشت


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 3
نویسنده : علی رضایی

سفر به رشت

رشت ، مرکز استان همیشه سبز گیلان واقع در شمال ایران است. رشت شهری بارانی است اما در عین حال هوایی دلپذیر و مطبوع دارد، که هزاران گردشگر را به سمت خود می‌کشاند. مردم فرهنگی این شهر همیشه به عنوان مردمی مدرن و دوستدار علم شناخته می‌شوند. رشت شهر برنج و باران است. رشت جاذبه‌های تاریخی و طبیعی تاثیرگذار بسیاری دارد. آشپزی محلی رشت مورد علاقه بسیاری از مردم ایران و حتی بسیاری از گردشگران خارجی است. اخیرا، با هدف ایجاد برندی بین‌المللی در شهر رشت، این شهر با عنوان « خلاق‌ترین شهر در آشپزی» در یونسکو شناخته شد. خواهرخوانده‌های شهر رشت، مسکو، کازان، آستراخان در روسیه، ترابزون ترکیه، کوتائیسی گرجستان، منطقه رشت تاجیکستان، مولتان پاکستان و شوبیش هال آلمان هستند.
مردم رشت با گویش‌های مختلف گیلکی صحبت می‌کنند. از لحاظ جغرافیایی شهر رشت از شمال با دریای خزر و تالاب انزلی، از غرب با رود پسیخان و فومن، از جنوب با سنگر و رودبار و از شرق با آستانه اشرفیه و کوچصفهان همسایه است.

آب و هوای رشت

بسته به آستانه بارش، رشت آب و هوای نیمه گرمسیری مرطوب یه به عبارتی آب و هوای مدیترانه‌ای دارد. تابستان‌های این شهر گرم و زمستان‌های آن خنک و گاهی اوقات همراه با ریزش برف است. با وجود موقعیت دریایی رشت، آب و هوای آن نسبتا قاره‌ای، با زمستان‌های سردتر و و تغییرات درجه حرارت فصلی بالاتر نسبت به بسیاری از مناطق دیگر ایران است. میانگین رطوبت رشت 81.2% است که این میزان نسبت به بسیاری شهرهای ایران به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر است. ساعاتی که نور خورشید در این شهر می‌تابد نسبت به بیشتر شهرهای ایران و همچنین بسیاری از مکان‌ها در این عرض جغرافیایی پایین‌تر است. شهر رشت را با عنوان « شهر باران» نیز می‌شناسند.

جاهای دیدنی رشت

رشت یکی از شهرهای بزرگ ایران با جاذبه‌های گردشگری فراوان است. از آن میان می‌توان به موزه میراث روستایی گیلان اشاره کرد که سمبلی واقعی از زندگی سنتی روستاهای گیلان است، پارک ساراوان، تالاب بین‌المللی بوجاق که بهترین مکان برای تماشای پرندگان است، باغ محتشم، موزه گنجینه رشت، پارک ملت و بسیاری مکان‌های دیگر اشاره کرد. در ادامه تعدادی دیگر از جاذبه‌های گردشگری رشت را به شما معرفی خواهیم کرد.

  خانه میرزا کوچک جنگلی
  تالاب عینک
  خانه ابریشمی
  پل خشتی لوشان
  کاروانسرای لات
  عمارت کلاه فرنگی
  امامزاده هاشم
  مدرسه‌ شاپور

بلیط هواپیما تهران رشت

برای رزرو بلیط هواپیما رشت ، پس از تکمیل اطلاعات مورد نیاز (مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت و...) در تیک بان، نتایج حاصل را در تاریخ منتخب خود مشاهده می‌کنید و با اعمال فیلترینگ مناسب و مدنظر خود نتایج را کوتاه می‌کنید. با خرید بلیط هواپیما تهران رشت شما فقط 1 ساعت و ده دقیقه با شهر سرسبز و زیبای رشت فاصله دارید.

در حال حاضر هواپیمایی ایران ایر در مسیر تهران رشت مشغول فعالیت است. از دیگر پروازهایی که به مقصد رشت انجام می‌شوند می‌توان به پروازهای زیر اشاره کرد :

  پرواز مشهد رشت ایران ایر تور
  پرواز بندرعباس رشت آسمان
  پرواز بندرعباس رشت آسمان
  پرواز شیراز رشت آسمان
  پرواز اصفهان رشت ایران ایر
  پرواز اهواز رشت ایران ایر
  پرواز اهواز رشت نفت

همچنین مسافران می توانند بلیط رشت تهران هواپیمایی ایران ایر و بلیط پرواز چابهار تهران هواپیمایی آسمان را از طریق سایت تیک بان با ارزان‌ترین قیمت خریداری نمایند.

  جستجوی بلیط هواپیما رشت

ابتدا از برنامهپروازهای رشت اطمینان حاصل کنید، برای اینکار در قسمت پرواز داخلی، نوع بلیط (بلیط رفت و برگشت یا بلیط رفت) را انتخاب کنید و سپس سایر جزئیات مانند مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت، کلاس پرواز، تعداد مسافران و... را مشخص کرده و در آخر بر روی دکمه جستجوی پرواز کلیک نمایید. در کمتر از چند ثانیه نتایج پرواز رشت برای شما نمایش داده می‌شود.

  رزرو بلیط هواپیما رشت

پس از فشردن دکمه جستجو طبق اطلاعات مشخص شده، لیست بلیط پروازهای رشت به صورت صعودی از ارزان‌ترین پرواز نمایش داده می‌شود و شما می‌توانید اطلاعات دقیق هر پرواز شامل ایرلاین، تاریخ و شماره پرواز، ساعت حرکت، مدت زمان پرواز، کلاس پروازی و قیمت بلیط را مشاهده نمایید؛ همچنین در قسمت «جزئیات بیشتر این پرواز» اطلاعات تکمیلی مانند قوانین بلیط و حمل بار، فرودگاه‌ها و نوع ایرلاین ارائه شده است. در نهایت با انتخاب دکمه رزرو و تأیید پرواز موردنظر، به گام بعدی، یعنی ثبت مسافران منتقل می‌شوید.

  بلیط ارزان رشت

از اساسی‌ترین خدمات تیکبان در راستای تسهیل سفری خوش و خاطره‌انگیز، گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط رشت است پس دیگر لازم نیست نگران قیمت بلیط باشید فقط کافیست اطلاعات لازم را براساس فیلترینگ موجود مشخص نمایید تا پیشنهاد لحظه‌ای ایرلاین‌های همکار تیک بان را مشاهده کنید.

  بلیط چارتر رشت

شما با درج اطلاعات مبدا و مقصد از طریق مشاهده نتایج جستجو در قسمت فیلترینگ‌، می توانید ایرلاین‌های چارتر و سیستمی را به تفکیک مشاهده کرده و از قیمت‌های ویژه تیکبان بلیط چارتر رشت خریداری کنید. با خرید بلیط لحظه آخری رشت و چارتر آن بلیط ارزان رشت را تهیه کنید.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 7
نویسنده : علی رضایی

  فرودگاه‌های رشت

در زمان رزرو و خرید بلیط هواپیما رشت از تیک بان ، چنانچه فرودگاه مقصد برای شما مهم است می‌توانید آن را از لیست فرودگاههای رشت که در بخش فیلترها نمایش داده می شود انتخاب کنید تا فقط لیست پروازهای فرودگاه مورد نظر برای شما نمایش داده شود. فرودگاههای رشت عبارتند از :

  بلیط ارزان هواپیما رشت

با خرید بلیط هواپیما از سایت فلای‌تودی شما گارانتی ارزان‌ترین قیمت بلیط پرواز رشت را دارید. قیمت بلیط رشت به صورت آنلاین با توجه به تاریخ و ساعت به صورت لحظه‌ای تغییر می‌کند. لیست پروازها به ترتیب از بلیط ارزان قیمت به صورت صعودی نمایش داده می‌شود.

  امکان خرید بلیط هواپیما از معتبرترین ایرلاین‌ها

با خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از فلای‌تودی شما به متنوع‌ترین و معتبرترین ایرلاین‌های دنیا که بالغ بر 900 ایرلاین است دسترسی دارید. پس اگر می‌خواهید بلیط هواپیما رشت را حتما از هواپیمایی خاصی خریداری نمایید، با استفاده از گزینه ایرلاین در سیستم فیلترینگ، ایرلاین موردنظر خود را انتخاب کنید.

غذاهای رشت

رشت با غذاهای متنوع، لذیذ و رنگارنگ در کنار ترشی‌ها و دسرهای فراوان که با مواد طبیعی تهیه می‌شوند همچنین سبزیجات تازه که به دست مردم بومی این شهر کاشته شده‌اند پذیرای مسافران خود است. غذاهای خوشمزه شهر رشت با آشپزی زنان با سلیقه و چیره‌دست این شهر آنقدر ماهرانه تهیه می‌شوند که از هر چیز حتی کوچک می‌توانند بهترین‌ها را در سفره‌های رنگی به میهمانان‌ خود هدیه دهند، و طعم لذیذ و عطر معطر آنها را در ذهن همگان به یادگار بگذارند. در ادامه به تعدادی از این غذاهای لذیذ اشاره می‌کنیم. قدم اول برای چشیدن این غذاها خرید بلیط رشت به صورت بلیط لحظه آخری رشت و بلیط چارتر رشت است.

  ترش تره
  فسنجان رشتی
  آلو مسما
  باقلاقاتق
  مرغ ترش
  شوید قرمه
  میرزا قاسمی
  کباب ترش

شیرینی‌های رشت

  کاکا
  رشته‌ خشکار
  اربا دوشاب
  کویی کاکا
  کلوچه فومن

رستوران‌های رشت

در شهر توریستی و گردشگری رشت، مسافرین و گردشگران در هر قدم می‌توانند رستوران‌ها و غذاخوری‌های محلی بسیاری همراه با ظرف‌های گِلی و سفالی و دیس‌های مسی قدیمی را در طبیعتی سرسبز و در کنار سواحل زیبای دریای خزر ببینند. در ادامه تعدادی از رستوران‌های محلی شهر رشت با آشپزهای حرفه‌ای و غذاهای خوش طعم آن را به شما معرفی خواهیم کرد.

  کبابی حاج حسین
  رستوران شورکولی
  رستوران دریایی نیلوفر آبی
  رستوران محرم
  رستوران رازقی
  رستوران ترنگ طلایی
  رستوران پیچ
  رستورن سینی پر گیلانیان

صنایع دستی و سوغاتی رشت

رشت نیز همانند دیگر شهرها صنایع دستی و سوغات مخصوص خود را دارد که از آن میان می‌توان به کلوچه، زیتون، برنج، ماهی سفید دریای خزر و انواع مختلف ترشی اشاره کرد. همچنین انواع متفاوت صنایع دستی در این شهر تولید می‌شود که می‌توانید به عنوان سوغات همراه خود ببرید. از آن میان می‌توان به میناکاری، گلیم‌بافی، کنده‌کاری روی چوب، نقاشی‌های مینیاتور، معرق، قلاب‌ بافی ابریشم، جواهرات سنتی و عروسک‌های دست ساز اشاره کرد. در ادامه تعدادی از معروف‌ترین سوغات و صنایع دستی این شهر را به شما معرفی می‌کنیم:

  رشتی ‌دوزی
  حصیر بافی
  زیتون
  نان خلفه
  رشته‌ خشکار
  کلوچه
  انواع ترشیجات
  مروار بافی

مراکز خرید رشت

شهر رشت یکی از مدرن ترین شهرهای شمالی ایران است که علاوه بر بازارهای سنتی و قدیمی خود دارای مراکز خرید مدرن و جدید نیز می‌باشد تا مسافرین بتوانند مطابق سلیقه خود به این مراکز بروند. در ادامه به تعدادی از این مراکز خرید اشاره می‌کنیم.

  بازار بزرگ رشت
  مرکز خرید رز
  پاساژ کویتی
  بازار سنتی و بازار ماهی
  مرکز خرید گلسار
  هپی لند
  مرکز خرید گهر
  مجتمع تجاری سپید رود

همین حالا بلیط پرواز به شهر رشت را از تیک بان خریداری کنید و هرچه زودتر چمدان های خود را برای‌ سفر به رشت ببندید.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 3
نویسنده : علی رضایی

 

بلیط هواپیما رشت

برای تهیه اطلاعات مربوط به خرید و قیمت بلیط رشت میتوانید در پنل بالا مبدا و تاریخ پرواز مورد نظر را انتخاب کنید!

کلان‌شهر رشت مرکز استان گیلان است و در قسمت شمالی ایران قرار دارد. این شهر زیبا که به عنوان سومین شهر گردشگرپذیر در ایران شناخته می‌شود، القاب زیادی از جمله بزرگ‌ترین و پرجمعیت ترین شهر شمال ایران و همینطور بزرگ‌ترین و پرجمعیت ترین شهر گیلک نشین جهان را از آن خود کرده است. شهر باران، رشت، از آب و هوایی معتدل و شبه مدیترانه ای برخوردار است؛ تابستان‌های گرم و مرطوب و زمستان‌های سرد و مرطوب خصوصیت بارز آب و هوایی در رشت است.

یونسکو شهر خلاق را شهری می‌شناسد که از نوآوری و توان‌مندی‌های شهروندان در توسعه‌ی پایدار شهری استفاده کند. لازم به ذکر است شهر رشت در سال 2015 به شبکه‌ی شهرهای خلاق یونسکو پیوست. از جمله مهم‌ترین تولیدات شهر رشت می‌توان به برنج، فولاد و داروهای ضد سرطان اشاره کرد. رشت یکی از مهم‌ترین و زیباترین شهرهای ایران است و به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در کشور به شمار می‌رود. روز دوازدهم دی ماه در تقویم رسمی کشور به عنوان روز رشت درج شده است.

همانطور که ذکر شد رشت با برخورداری از مجموعه ای از جاذبه‌های طبیعی و اماکن دیدنی و همینطور آب و هوایی مطبوع به عنوان یکی از مقاصد اصلی برای سفر محسوب می‌شود. چنانچه علاقه مند به سفر به رشت با وسایل نقلیه‌ی عمومی باشید می‌توانید از اتوبوس، قطار و هواپیما استفاده نمایید. اما از آنجایی که فرودگاه سردار جنگل رشت داخل شهر و در بلوار ولیعصر رشت واقع شده، به نظر می‌رسد آسان‌ترین راه برای سفر به رشت هواپیما است. شرکت‌های هواپیمایی معتبر بلیط هواپیما رشت را در زمان بندی مشخصی به مسافران این مقصد زیبا ارائه می‌دهند.

تیک بان که یکی از قدیمی‌ترین سامانه‌های فروش آنلاین بلیط هواپیما، قطار و اتوبوس است، در کم‌ترین زمان لیست کاملی از پروازهای رشترا برای شما فراهم می‌کند. با استفاده از تیکبان می‌توانید اطمینان داشته باشید که ارزان‌ترین بلیط هواپیما را خریداری نموده اید. برای تهیه‌ی اطلاعات مربوط به قیمتو خرید بلیط رشت می‌توانید در پنل بالا مبدأ و تاریخ پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

مسیرهای پر طرفدار به مقصد رشت

بلیط هواپیما تهران رشت

بلیط هواپیما مشهد رشت

بلیط هواپیما شیراز رشت

بلیط هواپیما اهواز رشت

بلیط هواپیما بندرعباس رشت

بلیط هواپیما کیش رشت

بلیط هواپیما عسلویه رشت

بلیط هواپیما تبریز رشت

بلیط هواپیما اصفهان رشت

بلیط هواپیما ارومیه رشت

بلیط هواپیما اردبیل رشت

بلیط هواپیما قشم رشت

بلیط هواپیما گرگان رشت

بلیط هواپیما ساری رشت

بلیط هواپیما رشت رشت

لینک دانلود اپلیکیشن برای اندروید و iOS را از طریق پیامک دریافت کنید!

خرید بلیط از تیک بان به راحتی آب خوردن است! کافی است مسیر و تاریخ را مشخص کنید تا تیک بان تمامی نتایج مورد نیازتان را جست و جو کند و ارزانترین قیمت های بلیط را به شما پیشنهاد دهد.

تیک بان اولین وب سایتی است که خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار و بلیط اتوبوس را یکجا امکان پذیر کرده است. این وب سایت خرید اینترنتی دارای نماد اعتماد الکترونیک دو ستاره از مرکز توسعه تجارت الکترونیک بوده و زیر نظر سازمان های مربوطه فعالیت می کند. اپلیکیشن اندروید تیکبان نیز برای تلفن همراه تهیه شده و قابل دانلود می باشد. خرید بلیط هواپیما که در بسیاری از موارد امری دشوار به نظر می‌رسد در این سامانه به سهولت قابل انجام است. پس از جستجو در کمترین زمان و به راحتی می‌توانید بلیط هواپیما خارجی و داخلی خود را خریداری نمایید. با تیکبان ، به راحتی و فقط با چند کلیک، رزرو بلیط چارتر رشت و بلیط لحظه اخری رشت ، قطار و اتوبوس با ارزان ترین قیمت ها میسر است.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 8
نویسنده : علی رضایی
 خرید بلیط هواپیما رشت به تهران یکی دیگر از خدمات تیک بان است که می‌توانید با خیالی آسوده و به راحتی از همین صفحه خرید کنید. ایرلاین های متعددی خط پرواز رشت به تهران را پوشش می‌دهند که شما می‌توانید با توجه به زمان و قیمت مورد نظر خود بلیط خود را رزرو کنید. همچنین می‌توانید خاطر جمع باشید که ارزانترین نرخ بلیط هواپیما رشت به تهران را از مجموعه متنوع پرواز چارتر رشت به تهران خریداری کنید.

قیمت بلیط هواپیما رشت به تهران

انواع قیمت بلیط رشت به تهران را می‌توانید در همین صفحه مشاهده کنید. در این صفحه شما می‌توانید به راحتی و با انتخاب تاریخ پرواز و زمان سفر خود قیمت بلیط هواپیما رشت به تهران را انتخاب و خرید کنید. لازم به ذکر است که ما در تریپ تضمین می‌کنیم بهترین قیمت بلیط هواپیما رشت به تهران را بدست مشتریان عزیز برسانیم.

ارزانترین نرخ بلیط هواپیما رشت به تهران

برای اینکه بتوانید ارزانترین نرخ بلیط هواپیما رشت به تهران را مشاهده کنید کافی است تا از طریق این صفحه، مرتب سازی را بر أساس قیمت قرار دهید تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما رشت به تهران را مشاهده نمایید. البته لازم به توضیح است که این قیمت‌ها اصولا ثابت نبوده و در طی روزهای متفاوت می‌تواند متفاوت باشد. اما تریپ همیشه تلاش خود را می‌کند تا ارزانترین نرخ بلیط هواپیما رشت به تهران را برای شما عزیزان فراهم کند.تهیه بلیط ارزان رشت می تواند هزینه های سفر را کاهش دهد.

بلیط لحظه آخری رشت به تهران

در تریپ همیشه شما می‌توانید علاوه بر مرتب سازی بر اساس قیمت، پرواز خود را چارتر یا لحظه آخری انتخاب نمایید. بلیط لحظه آخری رشت به تهران از طریق کلمه چارتر در زیر باکس سبز رنگ خرید قابل مشاهده است. این پروازها اصولا بهترین قیمت‌ و بلیط لحظه آخری رشت به تهران هستند. البته لازم است بدانید قیمت بلیط چارتر رشت به تهران از سمت آژانس‌های هواپیمایی تعیین می‌شود و تریپ تلاش می‌کند با ارتباطات گسترده خود بهترین نرخ‌ها و قیمت‌ها را برای شما آماده کند.

اطلاعات پرواز رشت به تهران

مدت پرواز بین رشت به تهران با توجه به موارد متعددی مثل وضعیتی آب و هوایی ممکن است تغییر کند. پرواز رشت به تهران در روزهای متعددی که در همین صفحه مشاهده می‌کنید در دسترس مسافران است و هواپیمایی‌هایی گوناگونی ارائه دهنده خدمات پرواز رشت به تهران هستند که شما می‌توانید با فیلتر کردن هر هواپیمایی در این صفحه تنها پرواز رشت به تهران آن ایرلاین را مشاهده کنید.تمامی پروازها از فرودگاه بین الملی رشت انجام می گیرد.

بلیط هواپیما از رشت به دیگر مقاصد

رشت به یزد
رشت به آبادان
رشت به کرمانشاه
رشت به مشهد
رشت به اصفهان
رشت به شیراز
رشت به تبریز
رشت به تهران
رشت به کیش
رشت به بندر عباس
رشت به ارومیه
رشت به قشم
رشت به اهواز
رشت به زاهدان
رشت به بوشهر
رشت به گرگان
رشت به کرمان
رشت به آنتالیا
رشت به بلگراد
رشت به دبی
رشت به استانبول
رشت به تفلیس
رشت به تورنتو

نحوه رزرو بلیط هواپیما تیک بان

بلیط هواپیما را به صورت آنلاین می توان تهیه کرد. این کار صرفه جویی قابل ملاحظه ای را در وقت و هزینه مسافران به ارمغان آورده است. در رزرو آنلاین بلیط هواپیما کاربر در نقاط مختلف و با در اختیار داشتن یک تلفن همراه متصل به اینترنت می تواند بلیط مورد نظر را رزرو نماید. پرداخت هزینه رزرو بلیط هواپیما به وسیله کارت های بانکی عضو شتاب صورت می گیرد.

به منظور خرید آنلاین بلیط هواپیما می توان از روش ذکر شده استفاده کرد. نخست وارد سایت تیک بان شوید و از قسمت سربرگ گزینه بلیط هواپیما را کلیک کنید. سپس اطلاعات در خواستی را تکمیل کنید. این اطلاعات شامل مبدا، مقصد و تاریخ می باشد. با پر کردن این قسمت وارد صفحه جدیدی می شوید که لیستی از انواع بلیط هواپیما به مقصد مورد نظر شما نمایش داده می شود. با توجه به فیلترها در سمت راست صفحه نمایش، فیلترهایی شامل نرخ های لحظه ای، نرخ های ویژه، فرودگاه ها، ایرلاین ها، ساعت حرکت، ساعت فرود و قیمت وجود دارد. این فیلترها کاربران را برای جستجوی راحت تر در صفحه رزرو همراهی می نمایند. پس از طی کردن مراحل خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی به طور صحیح، باید هزینه بلیط انتخابی به وسیله کارت بانکی عضو شتاب پرداخت شود. سایت تیک بان به عنوان یکی از معتبرترین سایت های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، با گردآوری تیم پشتیبانی متخصص و کارآمد آماده ارائه خدمات 24 ساعته و آنلاین به مشتریان خطوط هوایی می باشد. بلیط رشت را از ما بخواهید.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 2
نویسنده : علی رضایی

در این مقاله مراحل خرید و رزرو بلیط هواپیما رشت تهران را مورد بررسی قرار میدهیم. با هر هدفی قصد سفر به تهران را دارید میتوانید از خدمات ما بهره بگیرید. در ایام پر مسافر خرید بلیط هواپیما رشت تهران افزایش میابد به همین دلیل ممکن است بلیط متناسب با شرایط خود را به سختی پیدا کنید، برای جلوگیری از بروز این مشکل توصیه میشود که حداقل از چند هفته قبل اقدامات لازم در خصوص رزرو و خرید را انجام دهید تا برنامه ریزی تان مختل نگردد و بتوانید سفر خوبی را پیش رو داشته باشید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما رشت تهران

در گذشته مجبور بودید مسافت زیادی را برای خرید بلیط طی کنید اما امروزه با پیشرفت فناوری دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان نیست و از منزل یا محل کار میتوانید مراحل خرید و رزرو را بصورت آنلاین طی نموده و هزینه را پرداخت کنید. اگر در هر مرحله با مشکلی روبرو شدید میتوانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید، آنها در اسرع وقت پاسخگوی شما خواهند بود.خرید بلیط رشت را از طریق تیک بان انجام دهید.

بلیط هواپیما رشت تهران از چارتری

بلیط چارتری ارزان ترین بلیط رشت تهران و بلیط تهران رشت است که میتوانید برای صرفه جویی در هزینه سفرهای خود از آن بهره بگیرید. تنها مشکلی که در این نوع بلیط دیده میشود محدودیت انتخاب شما در اعمال تاریخ و ساعت پرواز است، حتی گاها زمانی برای بستن چمدان نیز ندارید و باید از قبل همه اقدامات لازم در خصوص رساندن خود به فرودگاه را انجام داده باشید.بلیط چارتر رشت را از تیکبان بخواهید.

مواردی که میتوانید هنگام خرید هواپیما رشت تهران مشاهده کنید:

نام آژانس هواپیمایی ارائه دهنده بلیط - نام فرودگاه مبدا - نام فرودگاه مقصد- نوع کلاس پروازی که بسته به بودجه خود میتوانید انتخاب نمایید. - تاریخ و ساعت پرواز که بسته به هدف شما از سفر تعیین خواهد شد.- در ادامه توصیه میشود اگر تاریخ خاصی را برای خرید بلیط هواپیما رشت تهران در نظر ندارید، در ایام کم مسافر اقدام به تهیه بلیط نمایید تا بتوانید در هزینه سفرهای خود به میزان زیادی صرفه جویی کنید.تمامی پروازها از طریق فرودگاه بین المللی رشت صورت خواهد گرفت.

کمی بیشتر درباره بلیط هواپیما رشت تهران

مبدا این پرواز رشت است که در جدول نیز باید این شهر را وارد نمایید. - مقصد پرواز ذکر شده تهران است. - زمانی که برای طی شدن این مسیر توسط هواپیما پیش بینی شده است 48 دقیقه است که گاها بسته به شرایط آب و هوایی ممکن است این زمان تغییر کند. - فاصله از مبدا تا مقصد این بلیط 241 کیلومتر است. - بلیط های نوع سیستمی نرخ مشخصی دارند و قوانینی که برای کنسلی آنها تعریف شده است یکسان میباشد. - قیمت اعلام شده بستگی به کلاس پروازی انتخاب شده دارد. - اگر نیاز به خدمات دیگری داشتید میتوانید از راهنمایی های مشاوران ما بهره بگیرید. - با خرید سریع و مطمئن بلیط هواپیما از تیک بان سفر خوشی را تجربه کنید.

تیک بان: سایت معتبر خرید بلیط هواپیما

برای خرید بلیط هواپیما به صورت اینترنتی ابتدا باید یکی از سایت ها یا اپلیکیشن های فروش بلیط را انتخاب نمایید. با استفاده از این مراجع اینترنتی به راحتی می توانید قیمت ها و امکانات بلیط های هواپیما را به صورت آنلاین و بدون اتلاف وقت مورد بررسی قرار دهید. خرید آنلاین بلیط هواپیما این شرایط را برای کاربران به وجود آورده که به تمامی ایرلاین های فعال در این زمینه دسترسی پیدا کنند و با توجه به برنامه پرواز، در چند ثانیه بلیط مورد نظر را تهیه نمایند. تیک بان به عنوان سایت معتبر خرید آنلاین بلیط هواپیما می تواند تمام انتظارات شما را از یک سایت اینترنتی رزرو بلیط هواپیما برآورده کند. با تیک بان بلیط هواپیما ارزان و به صرفه تهیه کنید.

چرا از تیک بان بلیط هواپیما بخریم؟

خرید بلیط هواپیما از گذشته تا به امروز تغییرات بسیار زیادی داشته است. امروزه سایت های زیادی در زمینه فروش بلیط هواپیما در حال فعالیت هستند. سایت تیک بان با داشتن گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک یکی از معتبرترین و مجهزترین سایت های فروش بلیط هواپیما به شمار می رود. در صورت بروز هر گونه مشکل هنگام استفاده از سایت تیک بان برای خرید بلیط پروازهای داخلی و خارجی، کاربر می تواند با تیم پشتیبانی 24 ساعته و آنلاین تماس گرفته و مشکل خود را حل نماید. قیمت بلیط رشت در این سایت بسیار ارزان بوده و خرید بلیط ارزان رشت را برای شما میسر می کند.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 8
نویسنده : علی رضایی

 


شهر رشت مرکز استان گیلان و یکی از کلان شهرهای کشور ایران محسوب می شود. این شهر بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر شمالی ایران، بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر گیلک جهان و همچنین بزرگترین سکونتگاه سواحل جنوبی دریای خزر محسوب می شود. همچنین طبق آمار به دست آمده شهر رشت سومین شهر گردشگرپذیر ایران می باشد. آب و هوای شهر رشت در تابستان ها گرم و شرجی و در زمستان ها سرد و مرطوب است. لقب رشت "شهر باران" است و رتبه اول بیشترین بارش در مراکز استان ها را به خود اختصاص داده است. همان طور که می دانید شهر رشت یکی از قطب های اصلی کشاورزی در ایران محسوب می شود و تولید قسمت عمده ای از برنج کشور را به خود اختصاص داده است.



دیدنی های شهر رشت


رشت یکی از شهرهای شمالی ایران است که دارای آثار تاریخی و پدیده های طبیعی فراوانی است. طبیعت سرسبز و زیبای رشت جلوه ای بی نظیر از جنگل های شمال را پیش روی چشمان شما قرار می دهد. باغ محتشم یا پارک شهر رشت یکی از قدیمی ترین پارک های این شهر محسوب می شود. این پارک در دوره پادشاهی ناصرالدین شاه ساخته شده و در حال حاضر یکی از قدیمی ترین پارک های شهر رشت است. از دیگر آثار تاریخی که در شهر رشت به جا مانده عمارت کلاه فرنگی است که در داخل همین پارک شهر قرار دارد.



پارک ملت هم یکی دیگر از پارک های بزرگ شهر رشت محسوب می شود که درختان کهن و تنومند آن نشان از قدمت این پارک دارد. از دیگر دیدنی های شهر رشت می توان به بقعه دانای علی، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی که از دلاور مردان کشور ایران محسوب می شود، بازار بزرگ رشت که از جلوه های زیبای این شهر محسوب می شود، رودخانه گوهر رود، مجموعه میدان شهرداری که دوره اول پهلوی ساخته شده است، خانه میرزا کوچک خان جنگلی، موزه میراث روستایی گیلان و... اشاره کرد. قدم اول و بدون دردسر برای دیدن این دیدنی ها خرید بلیط چارتر رشت و خرید بلیط لحظه آخری رشت است.

هتل ها و مراکز اقامتی رشت


همان طور که گفتیم شهر رشت یکی از توریست پذیر ترین شهرهای ایران است و به همین سبب هم هتل ها و مراکز اقامتی فراوانی با امکانات رفاهی مختلف در این شهر وجود دارد. از هتل های پنج ستاره و لوکس گرفته تا مراکز اقامتی و مسافرخانه های معمولی! هتل پنج ستاره کادوس یکی از بهترین و بزرگ ترین هتل های شهر رشت محسوب می شود که در بهترین منطقه این شهر واقع شده است. یکی دیگر از هتل های مجلل و با کیفیت شهر رشت هتل چهار ستاره شبستان است که امکانات مختلفی را برای مهمانان و مسافران خود در نظر گرفته است. این هتل در چهار راه گلسار شهر رشت واقع شده است.

از دیگر هتل ها و مراکز اقامتی شهر رشت می توان موارد زیر را نام برد: هتل دو ستاره پردیس، هتل سه ستاره و ساحلی بهارستان که در ساحل زیبا کنار قرار دارد، هتل آپارتمان صبوری که دارای سه ستاره است، هتل سه ستاره پامچال که یکی از بهترین مراکز اقامتی شهر رشت محسوب می شود، هتل دو ستاره پارک، هتل دو ستاره اردیبهشت، هتل غدیر و...



فرودگاه رشت


فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت در بلوار ولیعصر این شهر واقع شده است. این فرودگاه که در سال 1347 شمسی تاسیس شد، 42 پرواز ورودی ثابت و 42 پرواز خروجی ثابت در هفت مقصد داخلی و دو پرواز ورودی و خروجی خارجی دارد.

سوغات رشت


بهترین سوغاتی که می توانید از شهر رشت برای خود تهیه نمایید، خوراکی های خوشمزه این شهر است که از حیث تنوع بسیار بی نظیر است. این شهر پر است از خوراکی های خوش طعم و مزه ای که هرکدامشان در ذهن شما باقی می ماند. از مهم ترین سوغاتی های رشت می توان به رشته خوشکار، نان گندمی، کشتا، انواع ماهی، ترشی، سبزی های محلی، غذاهای محلی و... اشاره کرد.

بهترین زمان سفر به رشت


همه ما به صورت کم و بیش از آب و هوای شهر رشت اطلاعاتی داریم. در فصل تابستان با وجود گرمای زیاد و رطوبت هوا، طبیعت بی نظیر و سرسبز رشت انتظار شما را می کشد. ولی با این حال بهترین زمان سفر به رشت سه ماه اول سال است؛ زیرا آب و هوا بسیار مطبوع است و از شلوغی هوا هم خبری نیست. بهترین زمان برای خرید بلیط هواپیما رشت سه ماه اول سال است.

بلیط ارزان هواپیما رشت


همان طور که مستحضر هستید، قیمت بلیط رشت در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان رشت بخرید، بهتر است بلیط ها را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبالبلیط ارزان هواپیما رشت باشید .همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما رشت صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان هواپیما رشت نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت


در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط هواپیماهم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به رشت سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط رشت است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی رشت را برای خود خریداری نمایید.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 6
نویسنده : علی رضایی

 

بلیط چارتر رشت


برای دیدن تمامی بلیط هواپیما رشت و خرید بلیط چارتر هواپیما رشت به بالای همین صفحه مراجعه نمایید. در همین راستا برای خرید بلیط چارتر رشت کافی است ابتدا مبدا و مقصد خود را انتخاب کرده و پس از آن با انتخاب تاریخ سفر و تعداد نفرات، کلیه پروازهای موجود را ببینید و بهترین را برای خود انتخاب کنید. با جستجو و مقایسه پروازهای مختلف، بهترین بلیط چارتر رشت را برای خود خریداری نمایید.

رزرو بلیط  رشت


همان طور که گفتیم برای رزرو بلیط هواپیما رشت کافی است به سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما تیکبان مراجعه کرده و با انتخاب مبدا و مقصد مورد نظر خود و تاریخ سفر بلیط خود را انتخاب نمایید. رزرو بلیط هواپیما رشت تیک بان  راحت ترین و مطمئن ترین راه برای سفر به رشت است.

قیمت بلیط هواپیما رشت


یکی از مهم ترین ملاک ها برای خرید بلیط رشت ، ایرلاین ارائه دهنده بلیط است که بر همین اساس قیمت بلیط ها متفاوت می شود. این اختلاف در قیمت بلیط رشت اغلب در کلاس های پروازی گوناگون دیده می شود؛ به همین سبب توصیه می کنیم هنگام رزرو بلیط رشت حتما به کلاس پروازی توجه کنید.

بلیط هواپیما تهران رشت


اگر می خواهید بلیط هواپیما تهران رشترا برای خود خریداری نمایید، کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و با جستجویی حرفه ای و استفاده از فیلترهای مربوطه بلیط هواپیما خود را تهیه فرمایید. به این ترتیب شما می توانید در یک زمان کوتاه و با استفاده از فهرستی کامل از مجموعه بلیط هواپیما تهران رشت ، خرید خود را انجام دهید.

ایرلاین های ارائه دهنده بلیط رشت


از میان ایرلاین های موجود، کیش ایر، تابان، آسمان، ایران ایر و نفت خطوط هوایی هستد که به فروش بلیط هواپیما رشتمی پردازند. تمامی پروازهای ورودی و خروجی رشت به وسیله فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت انجام می شود.

بلیط هواپیما رشت


برای خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت هم کافی است به سامانه تیکبان مراجعه نمایید و با انتخاب شهر مبدا و مقصد و همچنین وارد کردن سایر اطلاعات لازم، به راحتی بلیط هواپیما خود را خریداری کنید. همچنین در این سامانه می توانید بلیط چارتر رشت و بلیط ارزان رشت را با هر شرایطی که دوست دارید برای خود تهیه کنید. به این ترتیب که می توانید با مقایسه پروازهای مختلفی که هر یک شرایط خاصی دارند، پرواز ایده آل خود را انتخاب و خریداری کنید.

بلیط هواپیما تیک بان: تجربه خرید بلیط هواپیما آنلاین در کمترین زمان، با ضمانت و بهترین پشتیبانی در ایران! تیک بان سایت معتبر خرید اینترنتی بلیط هواپیمادر خدمت شماست. بلیط هواپیما سندی است که اثبات می کند شما برای سفر هوایی جذاب یکی از صندلی های هواپیما را به نام خود رزرو کرده اید. خرید بلیط هواپیما همواره یکی از دغدغه های اصلی مسافران در سفرهای هوایی به مقاصد مختلف گردشگری است. در صورت انتخاب سایت تیک بان برای تهیه بلیط هواپیما، دیگر دغدغه ای از این بابت نخواهید داشت.

تیک بان با بیش از 900 ایرلاین در ایران و اقصی نقاط جهان همکاری کرده و توانایی اسکان مسافران خود در بهترین هتل های ایران و جهان را دارد. سایت تیک بان از سال 1393 فعالیت های مربوط به حمل و نقل در سفرهای هوایی را آغاز کرده است. این سایت فروش بلیط پروازهای داخلی و خارجی، زیر مجموعه شرکت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی هفت اورنگ بوده که دارای گواهینامه انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی یاتا (IATA)، گواهینامه انجمن تورگردانان ایران و نماد دو ستاره اعتماد الکترونیک می باشد. اکثر مردم بر این باورند که استفاده از خطوط هوایی برای سفرهای هوایی هزینه بسیار بالایی را در پی خواهد داشت. با برنامه ریزی درست می توان بلیط هواپیما را با قیمت مناسب تهیه کرد و مشکل کمبود بودجه را در سفرهای هوایی به کلی حل کرد.

مزایای خرید اینترنتی بلیط هواپیما

خرید بلیط هواپیما با گسترش روز افزون استفاده از اینترنت دچار تحولات زیادی شده است به طوری که امروزه بلیط هواپیما به مقاصد مختلف را می توان به صورت اینترنتی خریداری کرد. این روش دارای مزایای زیادی است که موجب می شود متقاضیان زیادی از این روش به صورت گسترده و روز افزون استفاده کنند. صرفه جویی در زمان و هزینه، سرعت و جابجایی در سفرهای بین شهری مسافران، باعث شده تا متقاضیان زیادی از روش خرید اینترنتی بلیط هواپیما استفاده نمایند. حق انتخاب گسترده تر مسافران یکی دیگر از مزایای استفاده از اینترنت در به دست آوردن بلیط دلخواه می باشد. با مراجعه به سایت تیک بان می توانید انواع بلیط هواپیما را به مقاصد مختلف و با قیمت های ارزان و اقتصادی مشاهده کرده و بهترین گزینه را رزرو کنید.

استرداد آنلاین نیز می تواند بر مزیت های خرید اینترنتی بلیط افزوده شود. اگر قصد کنسل کردن بلیط هواپیمای خود را دارید می توانید به راحتی از طریق سایت تیک بان عمل کرده و آن را آنلاین کنسل و مبلغ خود را مسترد کنید.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 2
نویسنده : علی رضایی

 

شهر تهران که بزرگترین شهر ایران و پایتخت این کشور به شمار می رود، طبیعتا روزانه مقصد افراد زیادی از شهرهای مختلف قرار خواهد گرفت. با این حال بلیط هواپیما رشت تهران  جزو آن دسته از بلیط هایی است که روزانه توسط افراد زیادی رزرو می شود. حال جهت اطلاع از پروازهای رشت به تهران و انواع بلیط بین این دو شهر بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که امروزه با وجود امکان پذیر بودن رزرو آنلاین بلیط هواپیما  افراد به راحتی و بدون دردسر می توانند این امر را انجام داده بدون اینکه از منزل خارج شوند. همچنین باید توجه داشته باشید که ممکن است در فصول مختلف سال خرید بلیط با مقصد تهران سخت شده اما اگر از چند روز قبل سفر، اقدام به رزرو اینترنتی این بلیط ها کنید با مشکل روبرو نخواهید شد.

بلیط هواپیما رشت تهران

شهر تهران یکی از مهمترین شهرهای کشور ایران از لحاظ اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، صنعت و غیره به شمار می رود با این حال طبیعتارزرو بلیط هواپیما تهران روزانه توسط افراد زیادی صورت می گیرد که با این حال می توان گفت پروازهای منتهی به این شهر به دلایل مختلفی از فروش زیادی برخوردار هستند. در این بین بلیط هواپیما رشت تهران نیز یکی از پروازهای پرتقاضا است و می توان گفت جزو خطوط پروازی می باشد که حجم سفرهای آن از رشت به تهران بسیار است. باید توجه داشته باشید در این بین بسیاری از افراد جهت سفرهای دانشجویی، تجاری، گردشگری، بازدید خانوادگی و غیره به تهران سفر می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد رزرو بلیط رشت تهران را دارید باید توجه داشته باشید که برای این منظور می توانید از طریق سایت تیک بان ، در کمترین زمان ممکن بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید.


بلیط های چارتری تهران

یکی از انواع بلیط رشت تهران، بلیط چارتر رشت می باشد به طوری که می‌ توان گفت به طور کلی بلیت هواپیما رشت تهران به دو صورت سیستمی و چارتری به فروش می رسد. بلیط چارتر قیمت کمتری دارد، البته باید توجه داشته باشید که غیر قابل استرداد است. مهمترین دلیل پایین بودن قیمت این نوع بلیط رشت تهران این است که آژانس های مسافرتی معمولا اقدام به خرید نیم یا همه صندلی ‌های یک پرواز کرده و سپس آن را به صورت تکی می فروشند. در اینجا زمان هایی که به تاریخ پرواز نزدیک می شویم، ممکن است تعدادی از صندلی های پرواز خالی باشد، آژانس مسافرتی همین بلیط های چارتری را به عنوان بلیط های لحظه آخری به فروش رسانده که قیمت کمتری دارند زیرا در اینجا این آژانس ‌ها و چارتر کنندگان می خواهند که سریعتر صندلی های هواپیما را پر کنند. با این وجود اگر شما هم قصد صرفه جویی در خرید بلیط هواپیما رشت تهران را داشته باشید، بهتر است به دنبال رزرو بلیط های چارتری باشید. اما به طور کلی می توان گفت در بیشتر مواقع به دلیل اینکه حجم سفرها در این مسیر زیاد است، بلیط چارتری کم  پیدا می شود.

طول پرواز رشت تهران

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می ‌شود افراد برای سفرهای خود، از بلیط های هواپیمااستفاده کنند طبیعتا سریع بودن زمان سفر با هواپیما می باشد. به طوری که لازم است بدانید با وجود اینکه مسافت بین دو شهر تهران و رشت معادل 239 کیلومتر مربع است، که اگر افراد با ماشین بخواهند این مسیر را سپری کند حدود سه ساعت طول خواهد کشید اما طول پرواز رشت به تهران حدود 30 دقیقه است که البته در اینجا باید توجه داشته باشید این زمان بسته به شرایط جوی ممکن است متفاوت باشد. به طوری که معمولا در فصل زمستان به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی، این زمان بیشتر می شود. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر یکی از فعال ‌ترین هواپیمایی ها در مسیر رشت به تهران، هواپیمایی آسمان است. همچنین شرکت های دیگری نیز در این خط پرواز فعالیت دارند که در هنگام رزرو بلیط هواپیما رشت تهران شما می توانید بسته به نیاز خود آن را انتخاب کنید.

 


پروازهای رشت به تهران

در خصوص پروازهای بین رشت و تهران باید توجه داشته باشید که اولین پرواز روز در ساعت 18 و 50 دقیقه انجام می شود و آخرین پرواز در ساعت 22 و 45 دقیقه انجام می شود. دقت داشته باشید که 3 هواپیمایی، پرواز مستقیم در مسیر رشت به تهران را انجام داده که مهمترین هواپیمایی در این مسیر شرکت ایران ایر است. این شرکت هواپیمایی که نام اصلی آن هواپیمایی ملی ایران می باشد در حال حاضر در 23 مقصد داخلی و 25 مقصد بین‌ المللی برنامه پرواز دارد.  تمامی پروازهای شهر رشت توسط فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت پوشش داده می شود.

خرید بلیط هواپیما رشت تهران

همانطور که در ابتدای مطلب نیز بیان شد، امروز یکی از آسان ترین روش ها جهت خرید بلیط هواپیما رشت تهران و دیگر مسیرها، خرید اینترنتی از سایت دلتابان است. به طوری که افراد می توانند به راحتی بلیط مورد نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز، رزرو نمایند. حال باید توجه داشته باشید که اگرچه در گذشته افراد جهت خرید بلیط مجبور به طی کردن مسافت زیادی بودند اما امروزه با پیشرفت فناوری، دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان نبوده و شما می توانید در محل کار یا منزل خود به صورت آنلاین بلیط ها را رزرو کرده و هزینه آن را بپردازید. حال جهت این امر بهتر است ابتدا در بخش جستجو مبدا خود یعنی رشت و مقصد خود یعنی شهر تهران را انتخاب نموده و سپس با انتخاب زمان سفر لیست پروازها برای شما نمایش داده می شود. قیمت بلیط رشت را جدی بگیرید زیررا رابطه مستقیمی با هزینه سفر دارد.

در اینجا با وجود اینکه پروازهای متفاوتی برای تهران رشت وجود دارد معمولا پروازها بر اساس ارزان ترین نرخ به ترتیب تا گرانترین نمایش داده می شود، که در اینجا شما می توانید بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. لازم است بدانید در سایت هایی که امکان استرداد بلیط وجود داشته باشد در صورت کنسل شدن سفر، شما می توانید به صورت اینترنتی بلیط خود را پس داده و با احتساب جریمه هزینه پرداخت شده را نیز دریافت کنید. بلیط ارزان رشت را از تیک بان بخواهید.


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 7
نویسنده : علی رضایی

رزرو بلیط هواپیما رشت تهران

شهر تهران که بزرگترین شهر ایران و پایتخت این کشور به شمار می رود، طبیعتا روزانه مقصد افراد زیادی از شهرهای مختلف قرار خواهد گرفت. با این حال بلیط هواپیما رشت تهران  جزو آن دسته از بلیط هایی است که روزانه توسط افراد زیادی رزرو می شود. حال جهت اطلاع از پروازهای رشت به تهران و انواع بلیط بین این دو شهر بهتر است در ادامه با ما همراه باشید. لازم به ذکر است که امروزه با وجود امکان پذیر بودن رزرو آنلاین بلیط هواپیما  افراد به راحتی و بدون دردسر می توانند این امر را انجام داده بدون اینکه از منزل خارج شوند. همچنین باید توجه داشته باشید که ممکن است در فصول مختلف سال خرید بلیط با مقصد تهران سخت شده اما اگر از چند روز قبل سفر، اقدام به رزرو اینترنتی این بلیط ها کنید با مشکل روبرو نخواهید شد.

بلیط هواپیما رشت تهران

شهر تهران یکی از مهمترین شهرهای کشور ایران از لحاظ اجتماعی، اقتصادی، سیاسی، صنعت و غیره به شمار می رود با این حال طبیعتارزرو بلیط هواپیما تهران روزانه توسط افراد زیادی صورت می گیرد که با این حال می توان گفت پروازهای منتهی به این شهر به دلایل مختلفی از فروش زیادی برخوردار هستند. در این بین بلیط هواپیما رشت تهران نیز یکی از پروازهای پرتقاضا است و می توان گفت جزو خطوط پروازی می باشد که حجم سفرهای آن از رشت به تهران بسیار است. باید توجه داشته باشید در این بین بسیاری از افراد جهت سفرهای دانشجویی، تجاری، گردشگری، بازدید خانوادگی و غیره به تهران سفر می کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که قصد رزرو بلیط رشت تهران را دارید باید توجه داشته باشید که برای این منظور می توانید از طریق سایت تیک بان ، در کمترین زمان ممکن بلیط مورد نظر خود را رزرو کنید.


بلیط های چارتری تهران

یکی از انواع بلیط رشت تهران، بلیط چارتر رشت می باشد به طوری که می‌ توان گفت به طور کلی بلیت هواپیما رشت تهران به دو صورت سیستمی و چارتری به فروش می رسد. بلیط چارتر قیمت کمتری دارد، البته باید توجه داشته باشید که غیر قابل استرداد است. مهمترین دلیل پایین بودن قیمت این نوع بلیط رشت تهران این است که آژانس های مسافرتی معمولا اقدام به خرید نیم یا همه صندلی ‌های یک پرواز کرده و سپس آن را به صورت تکی می فروشند. در اینجا زمان هایی که به تاریخ پرواز نزدیک می شویم، ممکن است تعدادی از صندلی های پرواز خالی باشد، آژانس مسافرتی همین بلیط های چارتری را به عنوان بلیط های لحظه آخری به فروش رسانده که قیمت کمتری دارند زیرا در اینجا این آژانس ‌ها و چارتر کنندگان می خواهند که سریعتر صندلی های هواپیما را پر کنند. با این وجود اگر شما هم قصد صرفه جویی در خرید بلیط هواپیما رشت تهران را داشته باشید، بهتر است به دنبال رزرو بلیط های چارتری باشید. اما به طور کلی می توان گفت در بیشتر مواقع به دلیل اینکه حجم سفرها در این مسیر زیاد است، بلیط چارتری کم  پیدا می شود.

طول پرواز رشت تهران

یکی از مهمترین دلایلی که موجب می ‌شود افراد برای سفرهای خود، از بلیط های هواپیمااستفاده کنند طبیعتا سریع بودن زمان سفر با هواپیما می باشد. به طوری که لازم است بدانید با وجود اینکه مسافت بین دو شهر تهران و رشت معادل 239 کیلومتر مربع است، که اگر افراد با ماشین بخواهند این مسیر را سپری کند حدود سه ساعت طول خواهد کشید اما طول پرواز رشت به تهران حدود 30 دقیقه است که البته در اینجا باید توجه داشته باشید این زمان بسته به شرایط جوی ممکن است متفاوت باشد. به طوری که معمولا در فصل زمستان به دلیل نامناسب بودن شرایط جوی، این زمان بیشتر می شود. باید توجه داشته باشید که در حال حاضر یکی از فعال ‌ترین هواپیمایی ها در مسیر رشت به تهران، هواپیمایی آسمان است. همچنین شرکت های دیگری نیز در این خط پرواز فعالیت دارند که در هنگام رزرو بلیط هواپیما رشت تهران شما می توانید بسته به نیاز خود آن را انتخاب کنید.

 


پروازهای رشت به تهران

در خصوص پروازهای بین رشت و تهران باید توجه داشته باشید که اولین پرواز روز در ساعت 18 و 50 دقیقه انجام می شود و آخرین پرواز در ساعت 22 و 45 دقیقه انجام می شود. دقت داشته باشید که 3 هواپیمایی، پرواز مستقیم در مسیر رشت به تهران را انجام داده که مهمترین هواپیمایی در این مسیر شرکت ایران ایر است. این شرکت هواپیمایی که نام اصلی آن هواپیمایی ملی ایران می باشد در حال حاضر در 23 مقصد داخلی و 25 مقصد بین‌ المللی برنامه پرواز دارد.  تمامی پروازهای شهر رشت توسط فرودگاه بین المللی سردار جنگل رشت پوشش داده می شود.

خرید بلیط هواپیما رشت تهران

همانطور که در ابتدای مطلب نیز بیان شد، امروز یکی از آسان ترین روش ها جهت خرید بلیط هواپیما رشت تهران و دیگر مسیرها، خرید اینترنتی از سایت دلتابان است. به طوری که افراد می توانند به راحتی بلیط مورد نظر خود را در هر ساعتی از شبانه روز، رزرو نمایند. حال باید توجه داشته باشید که اگرچه در گذشته افراد جهت خرید بلیط مجبور به طی کردن مسافت زیادی بودند اما امروزه با پیشرفت فناوری، دیگر نیازی به صرف هزینه و زمان نبوده و شما می توانید در محل کار یا منزل خود به صورت آنلاین بلیط ها را رزرو کرده و هزینه آن را بپردازید. حال جهت این امر بهتر است ابتدا در بخش جستجو مبدا خود یعنی رشت و مقصد خود یعنی شهر تهران را انتخاب نموده و سپس با انتخاب زمان سفر لیست پروازها برای شما نمایش داده می شود. قیمت بلیط رشت را جدی بگیرید زیررا رابطه مستقیمی با هزینه سفر دارد.

در اینجا با وجود اینکه پروازهای متفاوتی برای تهران رشت وجود دارد معمولا پروازها بر اساس ارزان ترین نرخ به ترتیب تا گرانترین نمایش داده می شود، که در اینجا شما می توانید بنا به سلیقه خود نوعی از آن را انتخاب کنید. لازم است بدانید در سایت هایی که امکان استرداد بلیط وجود داشته باشد در صورت کنسل شدن سفر، شما می توانید به صورت اینترنتی بلیط خود را پس داده و با احتساب جریمه هزینه پرداخت شده را نیز دریافت کنید. بلیط ارزان رشت را از تیک بان بخواهید.

 


تاریخ : شنبه 28 تير 1399
بازدید : 3
نویسنده : علی رضایی

 

رشت چگونه شهری است؟


رشت مرکز استان گیلان و پرجمعیت ترین شهر خطه شمال ایران به شمار می رود. این شهر که در حاشیه دریای خزر واقع شده، سومین مقصد محبوب گردشگران در ایران نیز هست. رشت پر باران به دلیل قرار گرفتن در حاشیه دریا، از زمستان های سرد و مرطوب و تابستان های گرم و شرجی برخوردار است. با این حال طبیعت و سبزی این ناحیه، بسیاری را در روزهای تعطیل به این شهر می کشاند.





برخی از نقاط دیدنی رشت


یکی از دلایل گردشگر پذیر بودن رشت، سبزی و طبیعت زیبای آن است. برای بسیاری از مسافرانی که به این خطه سفر می کنند، گردش در روستاهای زیبای اطراف آن از جمله روستای سراوان، روستای سقالسکار و روستای لاشک یک تفریح مفرح به شمار می رود. علاوه بر این مجموعه شهرداری، عمارت کلاه فرنگی، آرامگاه میرزا کوچک خان، خانه میرزا خلیل و ... برای بسیاری از علاقه مندان به آثار تاریخی جذاب و دیدنی است.





سوغات و ره آورد رشت


رشت یکی از غنی ترین استان های ایران از حیث تنوع خوراکی های خوشمزه به شمار می رود. محال است در این شهر قدم بگذارید و بوی این خوراکی ها مشامتان را نوازش ندهد. از رشته خوشکار، نان گندمی و کشتا گرفته تا انواع ماهی ها و ترشی ها و سبزی های محلی. ضمن اینکه غذاهای لذیذ گیلانی یکی از مهم ترین ره آوردهای این شهر به شمار می روند و باقلا قاتق، میرزا قاسمی، سیر قلیه و ... نزد بسیاری از گردشگران محبوبیت فراوانی دارند.





فرودگاه رشت


فرودگاه سردار جنگل رشت که در سال 1347 شمسی تأسیس شده، یکی از برترین فرودگاه های ایران از حیث دسترسی شهری به شمار می رود. این فرودگاه هفدهمین فرودگاه پر رفت و آمد کشور است و تمام سفرهای هوایی شهرهای گیلان و استان های همجوار را پوشش می دهد. طبق آخرین آمار در سال 2016 میلادی، 3.853 نشست و برخاست هواپیما در این فرودگاه انجام شده و بیش از 3 میلیون مسافر از طریق آن جابجا شده اند.





بهترین زمان خرید بلیط هواپیما رشت


تابستان های گرم و شرجی رشت برای بسیاری از مسافران شمال شناخته شده است. با این حال سبزی و طبیعت وصف ناپذیر این خطه در تابستان باعث شده تا خیلی ها هوای کلافه کننده آن را تحمل کنند. اما اگر به دنبال بلیط هواپیما رشت هستید، بهترین زمان احتمالا سه ماه بهار است که هوا مناسب تر است و از شلوغی هم خبری نیست.



بلیط ارزان هواپیما رشت


همانطور که می دانیدقیمت بلیط هواپیما از عوامل مختلی متأثر است که شامل شرکت هوایی ارائه دهنده بلیط هواپیما، کلاس های پروازی و ... می شود. بنابراین برای خرید بلیط ارزان رشت ، در هنگام جستجو بلیط ها را با هم در شرایط یکسان مقایسه کنید و از ابتدا به دنبال بلیط ارزان هواپیما رشت نباشید.
این نکته را به خاطر داشته باشید که ارزان ترین بلیط هواپیما رشت لزوما بهترین و مناسب ترین بلیط هواپیما برای سفر شما نیست. در نتیجه فراموش نکنید که امکانات و شرایط پرواز خود را با توجه به مسافت و مدت سفر خود در نظر بگیرید. سپس با توجه به بودجه و سلیفه خود به رزرو و خریداری بلیط ارزان هواپیما رشت بپردازید.



خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت


در سال های اخیر سامانه های خرید اینترنتی بلیط هواپیما، قطار و سایر خدمات سفر پیشرفت چشمگیری داشته اند. از این رو خرید اینترنتی بلیط هواپیما گزینه مقرون به صرفه و سریعی به نظر می رسد. شکی نیست که در خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت شما از سادگی، سرعت، صرفه جویی در هزینه و انجام خرید بدون هیچ محدودیت زمانی بهره مند خواهید شد.
لازم به ذکر است که خرید اینترنتی بلیط هواپیما رشت در تیک بان تنها نیازمند داشتن یک آدرس پست الکترونیکی، کارت بانکی عضو شتاب و رمز دوم آن و نیز مشخصات فردی می باشد. خبر خوب این است که برای خرید آنلاین بلیط هواپیما رشت، شما حتی ملزم به ثبت نام در سایت نیستید.



بلیط چارتر رشت


برای دیدن قیمت بلیط هواپیما رشت و خرید بلیط چارتر رشت کافیست از فرم بالای همین صفحه استفاده کنید. برای این کار، پس از انتخاب یکی از دو گزینه یک طرفه و یا دو طرفه، مبدأ و مقصد خود را انتخاب کنید. بعد از تکمیل فیلدهای تاریخ سفر و تعداد مسافران، بلیط هواپیمادر مسیر درخواستی شما در صفحه مربوطه به نمایش در خواهد آمد. بنابراین پس از جستجو می توانید نتایج به دست آمده را مقایسه کرده و بلیط رشت مورد نظر خود را رزرو و خریداری نمایید.



رزرو بلیط هواپیما رشت در تیک بان


اگر تصمیم به تهیه بلیط هواپیما رشت گرفته اید، برای خرید اینترنتی بلیط هواپیمای خود به سامانه خرید اینترنتی تیک بان مراجعه کنید. در این سامانه با انتخاب مبدأ، مقصد، زمان و تعداد مسافر، لیستی از تمام پروازهای موجود را در تاریخ مورد نظر خود مشاهده خواهید کرد. اکنون با تغییر فیلتر زمان، قیمت و شرکت های هواپیمایی می توانید بهترین انتخاب را در خرید بلیط هواپیما رشت داشته و یک بلیط ارزان را رزرو و خریداری نمایید. خرید بلیط لحظه آخری رشت را با تیک بان تجربه کنید.





قیمت بلیط هواپیما رشت


یکی از ملاک های بسیار مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما رشت، ایرلاین هایی هستند که به فروش بلیط هواپیما در این مسیرها می پردازند. بی تردید نوع خدماتی که این شرکت های هوایی در اختیار مسافران خود قرار می دهند، با هم متفاوت است. برای نمونه می توان این تفاوت ها را در کلاس های پروازی گوناگون اعم از بیزینس کلاس و یا اکونومی کلاس دید که تفاوت فاحشی را در قیمت بلیط هواپیما به وجود آورده اند. از این رو توصیه ما در تیکبان به شما این است که در هنگام رزرو بلیط هواپیما رشت، به برند ایرلاین ارائه دهنده بلیط  و نوع کلاس پروازی آن دقت لازم را بفرمایید تا سفری آرام و راحت را تجربه کنید.



بلیط هواپیما تهران رشت


جهت رزرو بلیط هواپیما تهران رشت در سامانه خرید بلیط هواپیما و قطار تیکبان می بایست با انتخاب مبدا و مقصد سفر خود بر روی گزینه جستجو کلیک نمایید. حال فهرست نمایش داده شده را بسته به اولویت خود با یکی از فیلترهای تعبیه شده در سامانه نظیر قیمت، زمان، شرکت هواپیمایی و... محدود سازید تا در کوتاهترین زمان ممکن به بلیط هواپیما تهران رشت مورد نظرتان دست یابید. بدین ترتیب می توانید بلیط هواپیما تهران رشت خود را از کاملترین فهرست پروازهای موجود در تاریخ انتخابی خریداری نمایید و در کوتاهترین زمان ممکن مقدمات سفرتان را مهیا سازید. گفتنی است مدت تخمینی پرواز در بلیط هواپیما تهران رشت 48 دقیقه است



ایرلاین های ارائه دهنده بلیط هواپیما رشت


از میان شرکت های هوایی، کیش ایر، تابان، آسمان، ایران ایر و نفت ایرلاین هایی هستد که به فروش بلیط هواپیما رشت می پردازند.


وبلاگی در مورد بلیط لحظه آخری استانبول و آموزش کامل نحوه خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com