آشنایی با شیراز


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : چهار شنبه 12 شهريور 1399
بازدید : 4
نویسنده : علی رضایی

شیراز یکی از شهرهای بزرگ و زیبای ایران و مرکز استان فارس است. این شهر که همواره در طول تاریخ مرکز شکوفایی و گسترش فرهنگ و تمدن پارسی بوده است پنجمین شهر پرجمعیت ایران است. از زیبایی و شکوه شیراز هر چه بگوییم کم است، زیرا که در تمامی دوران ها، از ایران باستان گرفته تا به امروز، این شهر مرکز تجمع عاشقان علم و فرهنگ ایران زمین بوده است.

آب و هوای شیراز در زمستان ها معتدل و بارانی و در تابستان ها گرم و خشک است. همان طور که همه می دانند و بسیار هم مرسوم است بهترین زمان برای سفر به شهر شیراز اردیبهشت ماه است. زیرا که در این زمان هم از شلوغی های سفر های نوروزی کاسته شده است و هم این که عطر بهار نارنج و شکوفه های بهاری سرتاسر فضای شهر را پر کرده است. آن وقت است که تنفس در این شهر لذت بخش و آرامش دهنده است. زیبایی های شیراز در فصل بهار و مخصوصا اردیبهشت ماه مثال زدنی است. باید دراین ایام مسافرتی به شیراز داشته باشید تا این لذت ها را با دل و جان خود دریابید. خرید بلیط هواپیما شیراز در این بازه زمانی با خوشی های بسیاری همراه است.

 

دیدنی های شیراز را با خرید بلیط شیراز تجربه کنید!

شیراز یکی از شهرهایی است که آثار و بناهای تاریخی و فرهنگی فراوانی در آن وجود دارد. اگر بخواهیم به معرفی دقیق و کامل شیراز بپردازیم باید ساعت های زیادی را پیرامون زیبایی ها و شکوه و عظمت این شهر صحبت کنیم؛ اما ما در اینجا توضیحی اجمالی درباره این شهر به شما می دهیم تا آشنایی مختصری با این شهر پیدا کنید:

تخت جمشید یا پرسپولیس پایتخت تشریفاتی و باشکوه پادشاهان ایران در زمان هخامنشیان بوده است. قسمت های اصلی این بنای باشکوه و زیبا در زمان حمله اسکندر مقدونی به ایران از بین رفت، اما همین ویرانه های باقی مانده هم نشانگر تاریخ پرشکوه ایران باستان است. از دیگر بناهای باستانی شهر شیراز که با خرید بلیط شیراز می توانید از آن بازدید کنید، باید به مجموعه پاسارگاد اشاره کرد که آرامگاه کوروش بزرگ پادشاه دادگر ایران باستان در آن جاست. هر دو مجموعه تخت جمشید و پاسارگاد در فهرست آثار جهانی یونسکو به ثبت رسیده اند.

از کنار باغ های سرسبز و زیبای شیراز به راحتی نمی توان گذشت. برای سرمست شدن در فصل بهار باید سری به باغ های شیراز زد و از هوای روح بخش آن ها نهایت استفاده را برد. از جمله باغ های شیراز می توان به باغ نارنجستان قوام، باغ عفیف آباد، باغ ارم، باغ اتابک، باغ بهشت و بسیاری از باغ های دیگر اشاره کرد.

وقتی به شیراز سفر کنیم امکان ندارد که به آرامگاه شاعران بزرگ پارسی سر نزنیم. حافظ و سعدی دو گنجینه ارزشمند ادب و فرهنگ ایران زمین در خاک این شهر زیبا خفته اند. هر گاه به شیراز سفر می کنیم به آرامگاه حافظ می رویم و تفالی بر دیوان او می زنیم تا لذت سفرمان دو چندان شود. از دیگر آثار تاریخی و دیدنی شهر شیراز می توان به ارگ کریمخان زند، آرمگاه شاه چراغ(ع) برادر امام رضا(ع)، مجموعه حمام و بازار و مسجد وکیل، دروازه قرآن ک ورودی این شهر است، مسجد نصیرالملک، نقش رستم و بسیاری دیگر از مکان ها تاریخی و جاذبه های طبیعی و گردشگری دیگری اشاره کرد.

سوغات شیراز

از مهم ترین سوغاتی های شهر شیراز می توان به موارد زیر اشاره کرد: عرقیجات، بهار نارنج، مسقطی، نان فسا، صنایع دستی و...

قیمت بلیط هواپیما شیراز

یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در قیمت بلیط شیراز ، نوع کلاس پروازی می باشد. هر چه امکانات پرواز محدودتر باشد، بلیط هواپیما ارزان تر خواهد بود. استفاده از بلیط های چارتر و بلیط های لحظه آخری نیز هزینه کمتری را برای مسافر در بر خواهد داشت. بلیط شیراز را با نازل ترین قیمت در تیک بان خریداری نمائید.

فرودگاه شیراز

فرودگاه شهید دستغیب شیراز به عنوان یکی از مجهزترین فرودگاه های ایران و چهارمین فرودگاه پرتردد کشور شناخته می شود. این فرودگاه با تجهیزاتی از جمله امکانات ناوبری و الکترونیک، یکی از ایمن ترین فرودگاه های ایران محسوب می شود و امکان پذیرش همه تایپ های پروازی را دارد. در این فرودگاه روزانه 120 پرواز داخلی و 10 پرواز خارجی به بیش از 35 مقصد انجام می گیرد.

 

بلیط ارزان هواپیما شیراز

همان طور که می دانید، قیمت بلیط هواپیما در یک مسیر خاص بستگی به عوامل مختلفی دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد: کلاس پروازی، ایرلاین مربوطه، زمان پرواز و...اگر می خواهید بلیط ارزان هواپیما شیراز بخرید، بهتر است بلیط شیراز را در شرایط یکسان باهم مقایسه کنید، نه این که صرفا به دنبال بلیط ارزان شیراز باشید. همچنین برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما از شیراز به تهران می توانید به سامانه خرید بلیط هواپیما تیک بان مراجعه نمایید.

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، ارزان ترین بلیط هواپیما شیراز صرفا بهترین و مناسب ترین آن نیست. به همین جهت ابتدا باید شرایط مختلف را در نظر گرفته و سپس اقدام به خرید بلیط ارزان شیراز نمایید.

خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز

در روزگاری که همه چیز به سریع ترین شکل خود پیش می رود، برای خرید بلیط شیراز هم باید بهترین و سریع ترین راه را انتخاب کرد. اگر می خواهید به شیراز سفر کنید، بهترین کار خرید اینترنتی بلیط هواپیما شیراز است. برای این کار کافی است به سامانه آنلاین فروش بلیط هواپیما تیک بان مراجعه کرده و بلیط اینترنتی شیراز را برای خود خریداری نمایید.





:: برچسب‌ها: بلیط ارزان شیراز , بلیط لحظه آخری شیراز , بلیط هواپیما شیراز , بلیط شیراز , بلیط چارتر شیراز , خرید بلیط شیراز , قیمت بلیط شیراز ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








وبلاگی در مورد بلیط لحظه آخری استانبول و آموزش کامل نحوه خرید بلیط لحظه آخری ارزان استانبول

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)





RSS

Powered By
loxblog.Com